Linda Sahlström

Veronica Maggio in my heart!
Grym resa!
Ja vart ska man börja, vi hade de sjukt bra i sälen! Vi åkte svarta och röda backar mest och det gick as bra. :)! I fredags var vi på ett wärdshus(nattklubb) och där vare helt ok. Sen igår var vi på Harrys nattklubb för att veronica maggio spela där! Vi stog och köa 40min innan dem öppna för att vi skulle få komma in :D! Och in kom vi haha.. först in var vi! men det var helt oslagbart, det var värt alla smällar när man stod längst fram och kunde nudda henne! Ett tag höll jag på att svimma för jag blev tryckt in mot staketet men de gick bra.. Men fyfan! Jag fick ögonkontakt med henne så hon och jag stog och sjöng tsm, det var helt sjuuuukt!!!!!! Kostade 250kr att komma in och det var värt vartenda öre!
Vi träffade några norrmän där som vi pratade med, dem bjöd på champagne och öl haha. Vart en helt grym kväll och resa, tack för att ni finns tjejer! <3

Bilder kommer sen, om jag orkar! :)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress