Linda Sahlström

Usch! Kan va de värsta

Asså gash!denna helg! Kan börja med att i fredags blev jag allt för full usch! Så va as bakis idag så skulle jag jobba men hoppades på en lugn arbetsdag(dream on) så blev de såklart inte!! Har ganska mycket att göra på första jobbet sen drar jag vidare till bmb för jobb och där vare sjukt mycket tror jag aldrig varit med om något så jobbigt Fyfan va hemsk de va!! Till råga på allt de så igår käkade jag inte mat på 22 timmar!! Så imorse vräkte jag i mig mat men så hann jag inte äta på kvällen så nu har jag inte ätit på 13 timmar Asså tror jag kommer svimma! Fy fan vilken helg hoppas verkligen att jag kan andas ut med en skön söndag imorgon, annars kommer jag inte leva länge till haha
Bilder från igår

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress