Linda Sahlström

Glad alla hjärtans dag!
Började skoldagen kl 10.40 idag.. gick upp tidigare för att jag skulle upp och plugga för hade naturprov, duktig tjej! Fast kunde ju varit duktigare då jag kunde pluggat igår!! men men.. provet gick inte så jätte bra, han hade tagit med saker jag inte trott han skulle ta med så blev väl som de blev.. hoppas på G iaf! Efter lektionen stannade jag kvar och åt lunch, faktiskt ganska god mat!(förvånad) De var potatis med fiskpinnar och dillsås. Sen skulle jag till skolsköterskan för att få reda på svaren från röntgen(där jag var förra veckan, ang. min rygg) Han sa inte så mycket mest att det var bra och att jag hade små lutningar så min rygg bildade nästan ett frågetecken..?.. haha men han sa att lutningarna var så små så det gick inget att göra och att de inte ska vara några problem. Så de var ju skönt :) Åkte iaf hem med halv två bussen och gick ut med hunden! Var en väldigt trevlig promenad på isen när solen sken på en! Vårkänslor :)! Jag tog en bild men är något konstigt med min mobil så kunde inte ladda in bilderna :/! Men iaf nu är jag hemma och har fått lite saker gjort bla. har jag skrivit en del i min loggbok till projektarbetet! Ska snart börja göra mig i ordning för en myskväll med min älskling! Ska till pizza hut och käka 3:rätters samt bio sen :))!
Vi kör en liten budget nu på alla hjärtans dag då ingen av oss har pengar! Maten får vi 2 för 1 då vi har restaurangchansen så vi betalar endast 139kr för 2st 3:rätters sen har vi gratis biobiljetter som vi fick i julklapp av mamma och pappa! Ska nog ta med oss saft och morötter till bion också nu får de vara slut på onyttigheter :) Nej nu ska jag sluta skriva!

Ge mycke kärlek till alla ni känner idag<3
puss!

En härlig sommarkväll vid lisjö!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress