Linda Sahlström

IIIH HAPPY!
Nu har jag shoppat på, jag och Hampus! Köpte ett par röda skinnshorts och en blå tröja i måndags och idag har jag köpt en tröja ett par jeans en present till Malin(fyller i mars men skönt att ha det gjort) sen ett guld halsband som jag ska ha på studenten :DD och btw. idag har jag beställt min studentklänning!! :D Hampus snälla föräldrar betalade den som en examenspresent så nu är den beställd! Tyvärr kommer det ta upp till 30 dagar att få den men ska väl försöka hålla ut :/! Och nått jag mer jag hitta idag på stan var ett par as snygga skidor! Dom kosta bara 1990kr och var perfekta till mig. Längd, svårighetsgrad, pris, färg allt! Så la handpenning på dem idag sen ska jag betala 1790kr på dem nästa vecka. Fast eftersom jag fick 1000kr av farfar förra vintern för att mina blev stulna så har jag redan det att betala med så behöver bara ta 700kr från lönen as bra! :D Så jävla glad! Hampus shoppade också! Han köpte 2 par skor, ett par jeans och en kavaj sen nopprade vi hans ögonbryn också på make up store så nu är han nöjd och glad! ;) haha. ÅÅH längtar tills klänningen kommer då jag kan prova den med mitt halsband, hoppas den passar! :)))
Här är dom skor jag tittat på som jag kanske ska ha på studentdagen!
Och sen ett par till men dem går inte att ladda upp :/
här är länken iaf:
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress