Linda Sahlström

Lyckad kväll!
Gårdagens match blev 6-3 till oss en härlig seger :). Sen kom jag på nu att jag inte la upp min outfit jag skulle ha på festen igår, så jag beskriver den nu ist. Jag hade ett par svarta höga jeans, en body med olika motiv i grått och vitt, en grå kavaj över det, ett kort silvrit halsband och mina svarta kilklackar :) Jag tvekade jätte mycket om jag skulle ha klackskor eller vanliga boots men tillsut med det klackskorna. Jag åkte efter matchen hem till Lina för att göra i ordning mig, där mötte jag lina, malin, sara och erika. Vi fick skjuts av hennes mamma sen till DHR-stugan och sen hade jag en jätte kul kväll! Jag vart inte så full men ändå lagom tycker jag. Erika skulle sova hemma hos mig men de blev en massa strul med skjutsen och då slutade det med att hon åkte hem och jag fick skjuts hem av Hampus, tråkigt att det blev så men vi får sova någon annan gång :) Så nu sitter jag här nere vid datorn och hampus ligger fortfaranade och sover! räknade ut att vi har ca sovit i 12 timmar, fyy så länge! Sen ska man upp till skolan imorgon.. nej de va inge bra! Idag blire lite plugg nu sen ska väl jag och Hampus ha myskväll med film och massa onyttigt. Kanske lägger in en dagens outfit senare, får se :))


En härlig bild från Magaluf!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress