Linda Sahlström

Sala open -12
En skapligt trött tjej! Är så himla trött nu! Sov 1 timme i natt och resten av timmarna har vi spela innebandy! Så när jag kom hem blev de sängen bums! Enda problemet var att jag sov för länge så jag sov bort vår match!! Skulle komma och vara reservmålis, jo tjena sov som en stock, fy hatar när sånt här händer!!! men men, skadan är redan skedd.. Men jag kan berätta att vi kom till final i cupen!!! Så jävla bra vi är, och tog hem silvret, mötte ett skapligt bra lag i finalen så jag är skit nöjd, och dessutom så gjorde jag första målet i semifinalen stolt över mig själv! :)
Snart ska jag börja göra mig i ordning för att åka till Erika för lite mys med tjejerna! ska bli kul! efter det blir det hem till Hampus och sova <3 puss


Den här bilden är tagen sist jag var med på sala open, för två år sen! haha galen hästsvans



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress