Linda Sahlström

Pjuuh!
Idag vaknade jag självmant klockan 10.15, vilken känsla! Jag bestämde mig för att gå upp och städa lite. Jag städade hela mitt rum, bytte sänglakan, tvättade och hängde tvätt. kände mig så duktigt efter det käkade jag en liten frukost, var inte så sugen. Sedan satte jag mig och plugga teori. Så nu är jag helt slut! har bara gjort 2 tester av 20. Men varje test innehöll 70 frågor och när jag fick fel gick jag tillbaka och skrev upp det rätta svaret, så de tog tid. Nyss tog jag en liten paus och kolla på mammor och minimodeller innan jag ska sätta igång igen. Önskar att jag inte haft så mycket i skolan så jag kunnat plugga på detta fler gånger för det är så mycket, men får väl se om det räcker, har ju ett tag till på mig. Nej ska sätta igång så jag blir klar någon gång! Ba kämpa på, körkort här kommer jag..

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress