Linda Sahlström

PLuggisch
Hejsan!

Ja jag sitter här och försöker plugga, men ja som vanligt låter inte datorn och tv:n mig göra det :/ men men får säga åt dem snart för måste verkligen det.. Men de är fan mycket att plugga på! men men får vara glad över att jag hade 1 lektion idag så är ganska utvilad, vakna innan klockan imorse ;)) duktig tjej! + att igår gick jag upp tidigare för att jag skulle slippa stressa  och bara ta det lugnt :)! Ska försöka göra så imorgon med, men vi får väl se ;) Taggar inför morgondagens lektioner, har: natur 1,5 tim kl 8.45 sen har jag inte lektion först 13.25 då jag har historia i 1,5tim men har prov.. haha värt hål! Får plugga lite på rasten så går nog klockan fort :) Fy är inte sugen på att jobba torsdag,fredag och lördag sen :/ men men.. nästa helg blir det att fira frida så då blir det andra puckar! Nej nu back to work! (:

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress