Linda Sahlström

Tisdag
ÅÅh skönt att vara ledig idag känner jag :)! Åkte in till erikslund och köpte nya hörlurar eftersom jag råka ha sönder mina -,-  men ah köpte nya iaf tur att dem bara kostar 229kr. Köpte även lite filmer. Sen åkte jag in mot stan för att träffa Vanessa och Erika vi käka spicy och sedan blev jag shoppinggalen så handla as mycket på Gina och sen på albrekts guld och sedan hm haha så gjorde lätt av med 1000kr men ah vart as nöjd med allt iaf :) Efter det åkte vi hem till Erika och satt och prata en sväng. Sen gick vi ner och köpte glass och mös i kvällssolen. Klockan blev snabbt åtta så jag åkte hem och nu har jag fixat en del här hemma :).. Jobb imorgon 7-16.15 sen in på möte på bmb kl 19 och sen till kolbäck för att grilla med klassen :D Tur att man börjar 12.30 på torsdag hihi..
 
En del saker jag köpt:
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress