Linda Sahlström

Blue moon bar!
Jag jobbade första gången på "Blue moon bar" igår. Det var roligt att få lite omväxling och jobba någon annanstans. Och sen tyckte jag om mina arbetskollegor dem var jätte snälla :)! Men det var jätte tufft att jobba där.. jag var helt slut igår när jag kom hem, och sen var det mycket mer att tänka på än jag trott.. men men får se hur det går i framtiden. Det blir nog mycket lättare och roligare sen när man lär sig allt och får rutin på allt :)! Jag var iaf hemma igår vid halv fyra på natten, och gick direkt upp och la mig. Imorse har jag vaknat flera gånger men gick upp vid 14 ;/ inte så bra eftersom vi har skola imorgon men men.. Fy vad jag är skoltrött! Det är helt sjukt. Har 1 redovisning och 1 prov veckan som kommer men orkar inte börja plugga! Det suger verkligen. Nu sitter jag och kikar lite inför mitt projektarbete ist det är mycket roligare.. Skärpning!

Kom nyss hem från min kusin. Hon fyllde 20 i fredags så jag var över med en liten present, vi fikade och jag kollade på lägenheten. Trevligt vare :)

Tröjan man hade och jobbade i var as snygg, eller hur?!.. fan va jag hatar webkameror!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress