Linda Sahlström

Kändes lite surt
Hejsan! Idag har jag varit in till stan med erika och kollat lite! :) tänkte fixa ny mobil och abonnemang men var slut på iphones så måste åka in på onsdag och få se om dem har kommit in! Jag prova en del balklänningar och fastna för en, den var lite hudfärgad/ baby rosa men den satt jätte bra och var as fin! Den kosta dock 1600kr att HYRA så kändes lite surt.. får la se hur jag gör med de, fan va dyrt de ska vara överallt :(! Jag och Erika käkade även på jensens, jag käkade gratis för att jag hade fått rabatt i ett nyhetsbrev och så tog jag vatten ;) köpte en liten ear cuff också för 40kr den var jätte fin. Nu sitter jag här och försöker plugga. Imorgon blir det stockholm med skolan ska gå på 2 museum och se en teater kommer vara hemma typ 12 på natten men men. Hämtade även ut min kläder från HM som jag beställde förra veckan, allt satt bra förutom bikiniöverdelen, för det fanns inget ilägg i den så vet inte om det kommer synas jätte mycket när de blir blött kanske :/ vet ej! känns töntigt att skicka tillbaka en bikini för 20kr också så haha..
Nej åter till pluggandet!

Klänningen som jag fick hem idag(fick även solbrillor och en bikiniöverdel):
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress