Linda Sahlström

friendship never ends
Så lycklig över alla vänner man har och alla minnen man fått. Kan inte beskriva hur glad jag är för att jag står här idag med dem vänner jag har vid min sida. Visserligen så är det många som glidit ifrån en nu efter studenten, men de visar bara vem som är ens riktiga vänner. Jag älskar alla mina vänner, dom som jag inte längre är vän med är jag så glad för alla minnen jag fått med dom. För det är just för alla mina vänner och min omgivning som jag är den jag är idag och det kan jag inte tacka dom nog för. Betyder så mycket att känna att man har personer runt en som man vet att man kan lita på och man vet att dem finns där för en. Så jag hoppas dem ska finnas i mitt liv tills min sista dag på jorden, och att man får dela sitt liv med dem, för de är en av de viktigaste för mig. Jag älskar mina vänner så djupt!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress