Linda Sahlström

En historia värd att läsa!

Ja nu har jag varit ganska dålig att uppdatera fy på mig! Men igår så satt jag i skolan 9-14 och plugga, sen efter de var jag med Carro fram tills jag börja jobba :) slutade typ vid 22 så åkte jag hem till en söt pojkvän.. Idag så har jag varit vid läkaren för att kolla upp min hals, gick väl sådär men sen när jag skulle springa tills bussen så går den precis så jag börjar springa till nästa busshållsplats men hinner inte så kommer en skit söt gubbe och plockar upp mig med bilen och kör om bussen så jag hinner att gå på den, så jävla söt man blir lycklig i hela kroppen när man träffar på sånna människor att de finns sånna här i världen! Fler skulle vara som han :)! Tack som fan till dig!! Nu blire in och käka lunch med mamma sen ska man börja jobba :)

Kör på bootsen idag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress