Linda Sahlström

Usch du och blä
Ja vart ska man börja.. Så himla trött på skolan just nu! Är verkligen as stressad över tenta, grupparbete, pengar, träning, kost och de sociala livet.. Fick reda på i veckan att cp tentan skulle vara omöjlig att få g på, då man var tvungen att få g på varje fråga för att få g.. Alltså typ inget fel överhuvudtaget lovande!! Sen har vi grupparbete på detta som vi knappt kommit någon vart med.. Så hinner man inte umgås med några vänner, kan inte göra nå alls heller för man har inga pengar, skit säger jag bara!! 

Men men.. Idag var jag i skolan från 9 till 16 och plugga för fullt! När jag kom hem hade Kenny en överraskning till mig - han hade köpt en kapselmaskin som jag har velat haft länge så blev as glad! Tur man har han.. Nu åkte han dock till en kompis för att kolla fotbollen, så jag fick lite tvång till att plugga suck.. Så jag läste lite och sen blev de tv titt!! Taggar inför imorgon då jag ska träna för första gången på 2 veckor, hoppas min hals samarbetar .. 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress