Linda Sahlström

Good Job!
Idag har jag varit relativt duktig! Va först i skolan ett tag för att få handledning på min individuella uppgift.. Åkte sen hem och började läsa! Va sjukt svårt för jag tappa fokus hela tiden och fatta inget jag läste.. Ett tag kom jag på mig blundandes och halvt sovandes, haha hur lyckas man med det? Ingen intressant bok alltså.. Blää! Tog iaf ett rejält träningspass idag med syrran, gjorde först BIA mätning och sen körde jag zumba och avsluta med att utmana migsjälv i uthållighet.. Gick väl helt okej men stolt över att jag klara jägarvila i 2.15min! Gjorde även 30 armhävning på fötter vilket är bra för mig eftersom mina armar ser ut som kvistar.. De som gick sämre va plankan och chin ups, va helt död av de jag tidigare hade gjort så plankan fick lida för de(gjorde 1min) men chin upsen visste jag skulle gå dåligt då jag kämpat mycket med de! Gjorde 12st med hjälp så.. Men men kul att få lite siffror på allt så man vet vad man ska förbättra :)! Va helt död iaf efter allt detta och kunde knappt gå eller lyfta min tygkasse.. Blev att cykla hem(inte så roligt) och laga mat, äta och sen ställa sig vid disken! Men en klapp på axeln till mig iaf för dagen.. Gjorde världens godaste smoothie innan gymmet också.. Mmmhm!! 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress