Linda Sahlström

Haha ja va fan hända med dagen
Idag har det varit en sån sjuk upp och ner dag.. Börja med att jag försov mig 1 timme, får fan ge mig nu!! Fick ett sms av mamma (som jag gjorde ett inlägg om tidigare idag) där hon skrev att hon satt in pengar på kontot, jaaa!!Sen åkte jag till Kåren och stog all alone där för att lämna tillbaka allas pengar för sittningen då det inte blev av.. MEN inte fan komer det någon!! Kom 1 på 1 timme, väääärt! Så försökte jag plugga lite vilket gick sådär. Insåg sen att jag glömt min kvarg hemma så var tvungen att köpa mellanmål, med min stora plånbok -,- Drack en kvargsmoothie och gick mot actic. Börjar gå mot entren när jag inser att jag är påväg in på actic med cykeln i handen, hmm hur tänkte jag!? Får skamfullt gå tillbaka till cykelparkeringen och lämna cykeln där.. Innan träningen börjar inser jag att jag glömt vattenflaska suuck. Träningen börjar och min mage börjar kurra, tillslut känns de som om jag ska svimma under passet och magen värker utav bara fan! Men jag ger inte upp och min mage hatar mig(ska aldrig förbereda mig dåligt med mat innan en träning) Tillslut orkar jag inte ens dansa längre och jag gör inte alls bra ifrån mig.. Efter passet ringer Kenny och säger att han blivit as sjuk och verkligen inte orkar laga mat och jag håller på att dö av hunger + att jag ska cykla 20min hem! Kenny beställde kebbesallad och det satt fint på denna berg och dalbana dag (Y) Den slutas bra iaf med final i PH och en cola på sidan (Y) 
 
Idag var jag så fin i allt grönt påväg till skolan (Y) Inte ska man frysa heller.. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress