Linda Sahlström

Mina hjärnceller flyger runt
Okej nu är det kaos i mitt huvud!! För det första bestämde jag mig idag för att läsa kursen från stockholms universitet i stockholm.. alltså att jag inte läser den helt fristående utan åker dit 3 tillfällen(6 gånger). Jag började kolla tåg och buss och tydligen så går det inge på söndag så jag hinner till skolan.. suck! kollar hotell/vandrarhem jo tjena antingen är det ett ruckel för 300kr eller as fint/tryggt för 1000kr vad gör man?? Besluts ångest. Vill verkligen få ut så mycket av utbildningen som möjligt också så tror jag gör bäst i att gå på de tillfällena då, men ååh hur?? Blir väl att ta från sparpengarna och bo på hotell eller nå -.- 
 
Och till råga på allt dehär, så får jag reda på att jag kommit in på en till kurs som jag verkligen vill gå! Att arbeta drogförebyggande på mdh, så drygt bara att komma in mitt i! Och så trodde jag att den var 100% i ca 5 veckor bara men nej då ser jag att den är 25% och håller på in i juni.. SUCK! Då kommer jag få läsa en massa parallelt och de kommer vara såå krävande. Men vad gör man? Jag kämpar på och tar tjuren i hornen, ska fan fixa dehär! Nej nu ska jag gå och laga mat.. 
 
Ge mig sommar och en massa cider!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress