Linda Sahlström

Shop till you drop
Jag är sååå shoppingsugen! Blir inte bättre när de är rea överallt heller :/ men jag har inte så mycket över denna månad och om jag har det så ska det gå till lägenheten så har inte direkt pengar till att köpa en massa, segt!!! Hatar att vara shoppingsugen för jag kan inte stilla begäret haha och även fast man köper något litet så vill man bara köpa mer mer mer så man måset ju ha massa pengar och bara gå lös, så det kanske jag inte diekt kan göra nu.. har köpt lite till Kenny också eftersom vi har 1 år på söndag, helt sjukt vad fort det går! kan inte tro att det var ett år sen vi satt i soffan hemma hos mig och sa vill du?? Ja då är vi väl tsm då haha roligaste stunden, men de hör väl till antar jag :)) 
 
Imorgon börjar skolan igen på allvar, vilket kanske inte direkt var efterlängtat! Idag står det hemtenta på schemat men har verkligen inte lust, så segt! Får försöka ta tag i det iaf och göra klart några frågor, heja mig haha!
 
nyår med min fina
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress