Linda Sahlström

Ledsen
Ååh va jag saknar att träna!! Jag vill bara kötta i gymmet och gå på dom grymt roliga passen på actic city.. Mina muskler gråter när dom inte får fluffas upp haha.. Men vafan! Jag är så trött på denna skit hals! I 2 år har jag dragits med detta och det finns fortfarande ingen lösning eller diagnos! Jag måste ringa läkaren IGEN för att slösa ännu mer energi och pengar, pjuh! Jag hinner inte varken ringa eller gå till läkaren nu heller när jag jobbar, hur ska detta gå? Är så slut i psyket av detta och det känns som jag ger upp hela tiden och tänker äh skit samma då får väl gå med detta och aldrig få träna mer.. Men ja vad gör man??! // trött tjej.. 

Denna bild är tagen efter första milen sprungen, glad och stolt!







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress