Linda Sahlström

Liten blir stor
Ja då var man 21 år! Dagen började bra med en fin sång av kära maja och Erika :* kände mig helt slut på jobbet och mådde illa för att jag va så trött haha.. Va allmänt snurrig också och åkte fel på min runda och grejer haha förvirrad tjej! Men när jag kom hem hade Kenny lagat mat och efter de tog jag en skön dusch! Vi begav oss sedan till media markt för att kolla en dator till mig som Kenny ska köpa, bästa pojkvännen!!!! Tyvärr så var jag inte 100 på dom vi kollade på så ska vänta till i helgen med att köpa den :) vi köpte en varsin prinsessbakelse och jordgubbar som vi smaskade i oss sen iaf! Nu spenderas den sista timmen på min dag framför sagan om ringen (gubbe med hjärtögon) Min älskling vet hur han ska göra!! <3 

Alltså va klädde man på sina barn på 90-talet egentligen haha?!




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress