Linda Sahlström

Fy fan säger jag
Nej nu blir jag såå Arg så arg! Kropp jävel jag har bett i 1,5år att när jag väl får ont i halsen så kan det väl bryta ut så de kan gå över sen..men har de gjort de? Nej!! Och i onsdags kände jag av halsen så fick skippa crossfit.. I går när jag vakna kände jag mig tung i huvudet och Värre i halsen men jag skulle jobba för skolan så gjorde det iaf, slutet av dagen var jag död verkligen.. Somna typ innan tio igår Vilket jag aldrig gör! Och imorse vakna jag strax innan nio och det känns som om jag blivit överkörd! Får hoppas att det kan gå över under dagen då jag ska ha inflyttningsfest ikväll vilket jag sett fram emot as länge :(( orkar inte!! Nuu kan det bryta ut helt plötsligt? När jag har en rolig helg framför mig.. Suck! Kropp jävel säger jag bara! Ber till gudarna att halsen ger sig till nästa vecka iaf och att jag inte känner mig sjuk fram mot eftermiddagen.. 

Har ju festat några helger nu så de har väl med ett finger i spelet.. Här är från förra helgen på Bmb med as god drink 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress