Linda Sahlström

Härlig söndag
Härliga söndag! Vakna som en zombie imorse, trött som ett as! Men gick upp vid 12 iaf.. Jag och Kenny åkte till Max och käka sen vidare till Hallsta möbel outlet för att köpa en tavla och vi hitta en jätte fin tavla så de blev super snyggt! :) Fixade även en massa i sovrummet också så nu ser det as bra ut.. Har bara lite kvar nu tills jag känner mig klar för stunden.. Jag bjöd nyss Kenny på en söndagsmiddag som bestod av marinerad kyckling med potatocrisps och tzatsiki med sallad. Gott vare! Vi spelade även bingolotto och jag vann 2 sverigelotter haha :D Får hoppas på att man vinner något stort på dem. Nu blire att moffa popcorn och glass framför en film.. Trevlig söndag alla! Imorgon äre plugg som gäller igen.. suck! 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress