Linda Sahlström

Avklarat!!!
Stockholm gick bra! Jag va som sagt jätte nervös inför föreläsningen så när jag väl gick upp så kändes de som man svamla lite! Men jag fick positiv feedback och beröm för mitt projekt så de va kul! :) vi slutade 2tim tidigare så åkte hem mkt tidigare, sjukt skönt! När jag kom till Västerås hängde jag med Malin och Fanny till gränden och käkade lite mat! Va väldigt mysigt och vi pratade i 3 timmar haha!! Nu är jag bänkad framför gladiatorerna och dör för mitt sötsug!! Jag är så jäkla nära på att ge upp allt för denna livsstil passar inte alls mig plus att jag är så van att unna mig saker på helger :( speciellt nu när man är trött och känner att man vill fira kursens avslut lite så suger det att få smutta på sitt vattenglas! Jaja bara kämpa på! Jag kommer tacka mig själv sin när jag kommer bli mer bekväm med min kropp inför sommaren och förhoppningsvis mindre sötsug! 
Ha en trevlig lördag!

Här om dan spöregna det och jag va så trött på att va blöt så dammade av gummistövlarna, regnjackan och paraplyt (y)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress