Linda Sahlström

En liten hyllning till min man!
Måste bara lyfta min otroligt underbara pojkvän! Vi kan ha svackor ibland (som jag tror alla har) men vi reser oss alltid upp igen och tar oss igenom det! Är så otroligt glad att jag träffa honom och allt han hjälper mig med! Han är otroligt stöttande när jag känner att jag vill gå och gräva ner mig och skita totalt i skolan och han försöker verkligen göra mig till världens lyckligaste! Trots att man inte alltid får beröm för allt man gör (vem får haha) så vet jag att när jag verkligen behöver det så kommer han där med sina värmande ord som får mig att orka fortsätta! Igår när jag skulle köpa mat till mig själv under denna veckas kostschema och kvittot slutade på 650kr så fatta jag att han hjälper mig väldigt mycket med betalning! Jag brukar lägga ca 2500kr i månaden på mat själv då han kanske lägger ca 1000kr mer.. Visst att jag skulle behöva köpa mindre om jag bodde själv men har gör verkligen satt det går runt för mig i månaden, fattar inte hur jag klarade mig förut! Tjänade typ 6000kr varav ca 3500kr på räkningar och resten på mat och nöjen och jag gick runt ?! Nu har jag typ 9000kr och hans hjälp ändå ståre 0 på kontot i slutet av månaden.. Han är inte den bästa på att utrycka känslor men jag vet att han alltid finns där och ställer upp för mig vilket jag uppskattar som fan! Jag bara älskar när vi åker iväg och gör saker ihop för det är verkligen då vår kärlek till varann kommer fram på riktigt! Jag blir hög på kärlek vid sådana tillfällen, typ som när vi va i Grekland eller i Göteborg! Vi har snart 1,5år tilllsammans och dom har verkligen gått upp och ned! När vi har svackor äre verkligen as mycket svackor medan när vi hare bra skulle jag kunna flyga på moln av kärlek och all lycka! Så de är väl kärlek antar jag! Tiden har gått sjukt fort och kan knappt fatta att vi har en 2:a ihop haha, fort gåre som sagt! Ja de jag ville säga iaf var att jag älskar han till tusen! <3
 
Min fina prins!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress