Linda Sahlström

Måste börja någonstans
Hej på er! Ska lägga ut lite om helgen snart men först tänkte jag göra lite marknadsföring här.. Om ni vill ha tips på en sjukt bra blogg/sida som beskriver allt möjligt om kosthållning vid träning så äre den här sidan: Nutrista.se , dom lägger ut allt möjligt om kost och vad man ska äta till vilket proteinpulver som är bäst och varför man ska ta det, dom påvisar också med fakta och vetenskapliga artiklar så de dom säger är verkligen evidens begrundat, vilket jag älskar! Det är verkligen att rekommendera om man vill ha tips och råd om kost och träning.. Även fast jag är lite emot ordet gå ner i vikt så ska jag tipsa er om ett inlägg Nutrista har gjort om detta.. Även om jag anser att man ska satsa på en hälsosam livsstil och inte "gå ner i vikt" för att 2 mån senare gå upp allt igen så kan denna artikel hjälpa en att få en kick-start så man börjar gå ner i vikt för att sedan försöka bibehålla detta och försöka leva hälsosamt. Man måste ju börja någonstans! Bara man tar bort tristessen kring att gå ner i vikt och endast hetsa kring det för att sedan krascha så tycker jag det är helt okej att fokusera på viktminskning för att sedan fortsätta därifrån. Och om någon känner sig träffad och älskar att gå ner i vikt för att sedan gå upp igen och hålla på så, så ber jag om ursäkt, fortsätt göra det bara det gör dig lycklig :).. Iaf Benämn termen "måste gå ner i vikt" till nu ska jag sätta fart på min hälsosamma livsstil istället så har ni inställningen och attityden med på tåget, vilket underlättar något enormt! (Ska väl tillägga att jag inte direkt är perfekt heller, långt ifrån men det är en process som man inte ska underskatta) MEN nu vare inte jag som va expert på ämnet utan jag skulle hänvisa till denna artikel haha: LÄS DEN (vid intresse då förståss) :
 
http://www.nutrista.com/fitness/samsta-satten-att-ga-ner-vikt/
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress