Linda Sahlström

Bäbis feber!
Jaha då har en till helg gått! I fredags blev jag sittandes hemma ett tag, tydligen så har jag extremt upptagna vänner så ingen kan vara någon gång :* haha nejdå! Men kollade iaf på gravity och käkade Sibylla.. Efter det kollade jag på idol med lite chips, dipp och hemmagjord slushdrink, så kvällen blev bra ändå, förutom att min favvo i idol åkte ut! Kenny kom även hem tidigt för att han sakna mig och tyckte synd om mig som satt ensam hemma, kärleken till denna man alltså!!! Igår så åkte jag med familjen till Fjugesta och min kära kusins hem.. Där fick jag även träffa nya tillskottet Bonnie 2mån, så otroligt söt som varje gång hon kollade på mig så skratta hon (a) men vet ju dock inte om de va positivt hon kanske ba men Gud vilken konstig människa, haha hope not! Men iaf så är det sjukt mycket småbarn i vår släkt nu, har inte varit det sen vi var små men det är härligt :)! Idag så äre lite städ på schemat kanske tom en tripp till Erikslund eller nå :) och imorgon äre vecka 2 på praktiken!! 








Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress