Linda Sahlström

Äventyr på gång
Idag vare dags för mig att bege mig till Gävle och första skoldagen! Tågresorna/buss.. Gick väl sådär då jag nästan missade ett i Uppsala! Men jag kom fram tillslut och jag hittade till skolan(Thank god for gps)! Klasskamraterna va jätte trevliga och lärarna va bra! Kursen verkar tuff men sjukt rolig! Vi fick sätta igång på en gång och började förbättra vår förmåga att samtala, vilket va jätte svårt! Men har lite fördelar i att jag läst och kollat lite om motiverande samtal men är ju inte riktigt samma sak! Efter skolan sluta( 19.00) så gick jag och köpte lite godis och donken som jag tog med till hotellrummet! Nu har jag det mys framför tvn! Segt dock att dom inte hade 7;an för jag ville se Jönssonligan:( men men.. Blir att gå upp tidigt imorgon så ska försöka sova snart :)! Detta är så himla roligt iaf, älskar att töja på sina gränser och gå utanför sin comfort-zone! 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress