Linda Sahlström

En bra dag!<3
Har haft en jätte bra måndag! Gick upp vid sex (alldeles för tidigt) och begav mig till skolan vid 8 för kursintro, sista kursen innan uppsatsen, så man kan säga att detta är sista kursen vi har på programmet!!!! Hur sjukt? Iaf så var vi klara vid 9 så gick och satt mig i bibblan och fixade med lite saker! Vid 10 kom Erika och hämta upp mig, vi åkte hem till mig och sedan blev det en promenad på 45min, kändes typ som 10 så det blev en del pratande haha! Sen åkte vi och köpte lunch, blev en kyckling curry-matlåda med grönsaker och en nocco, mums! Efter det satt vi bara och pratade , kollade lite sex and the city också, tills hon skulle hem! Alltid lika kul att umgås :* 

Runt 16 så satt jag i soffan och tänkte, om det kunde sluta  regn/snöa så jag kunde cykla till gymmet.. Men varför ska jag låta en sådan sak hindra mig? Inga ursäkter! Så klädde på mig alla regnkläder jag har och begav mig till gymmet! Kan säga att det vare skönaste träningspasset på länge! Är så stolt över mig själv, och roligt vare också att vara på gymmet! Allt som allt blev det 40min cykling, 45min gym och 45min pw idag då! Detta krävde en bra måltid så jag gjorde en paleoinspirerad maträtt- sesamkyckling med sallad och sen även en hemmagjord dressing till, fy satan va gott det va! Nej nu ska jag sova, behöver verkligen ta igen sömnen ifrån natten som var! Godnatt :* 

Inte så matchande på gymmet haha






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress