Linda Sahlström

Har ni en trög måndag? Lite pepp..
Jag har bestämt mig många gånger, men denna gång känns det mer på riktigt, mer en vilja och ett val i livet än någon skönhetsfix. Jag vill må bättre, leva längre, sova skönare, ha starkare kropp, klara av saker, gå och lägga mig med ett leende, vakna med ett leende och " make everyday count!". Nu jävlar är det min tur att tänka på mig själv, vara självisk, lyssna på min kropp och leva därefter. Jag vet att det är svårt och att jag tidigare inte har klarat av alla hinder, MEN NU, nu jävlar! Jag gör detta för MIN skull, finns nog ingen bättre anledning till att lyckas! Dem förändringar jag hoppas ska göra (Kanske inte alla på en gång) är att jag ska äta en "renare" kost där jag utesluter halvfabrikat såsom såser, maträtter osv., inga läsk och sötsaker som är köpta och ingen hämtmat om inte nödvändigt och jag gör det för att jag verkligen vill det (och känner mig förtjänt av det). Alltså ska jag börja laga all mat från grunden, någon dag i veckan efter paleo, mer frukt och grönt (framförallt till frukost) och till helgerna finns det inga don´ts utan mer att jag tänker detta vill jag äta och detta vill jag inte äta, men som sagt inga "köpgodsaker" utan att jag bakar själv och expremiterar i köket och gör hälsosamma snacks! Detta vill jag satsa på så därför kommer jag kunna! Vilja är den största motivationen som finns för mig och jag älskar att se resultaten på min kropp men har alltid tyngts ner av förbud-dieter och saker jag inte bör äta (enligt mig själv och min omgivning) därför så tror jag att ändra min livsstil är det enda sättet för mig att verkligen uppnå mina mål! Så nu kör jag helhjärtat på detta, hoppas bara jag har turen med mig så jag slipper bli uppehålld med min halsont och skolan (som kommer bli sjukt hektisk nu), men finns inga ursäkter nu! Detta är min livsstil och jag VILL leva efter den, heja mig!! <3
 
Här tillägnas er som har en trög måndag, sitter och överväger om vädret ska få betsämma över er och inte "låta er" ta er iväg till träningen, kom igen ni kan! Detta är även till mig själv!
 
 
 
 
 
 
 
 
Malin

Det var meningen att min kommentar skulle va till det här inlägget! Så skriver det igen :D

Heja Linda!
Du är stark!
Finaste du!

Svar: Åh tack Malin!! Du med <3
Linda Sahlström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress