Linda Sahlström

NYÅR
Hello!! Jag har varit väldigt frånvarande på min kära blogg på senaste tiden, det förklaras helt enkelt med att jag har tagit ledigt från allt och bara sitter i soffan och glor på tv, detta på gott och ont haha..
 
Nyårsafton var iaf väldigt mysig och trevlig! Vi åkte till borgen vid 11 och började åka skridskor på isen på en gång, "nyårsgänget" som jag kallar dem, alltså familjerna som mamma och pappa jämt firar nyår med, kom därefter dom med. Vid ca 15 hade vi varit ute hela dagen och åkt skridskor men också grillat korv, väldigt mysigt. Iaf så började vi duscha, göra iordning oss och jag hjälpte mamma med dukningen efter det. Vid 18 började alla gäster komma igen (efter att ha varit hemma och fixat sig) och vår 5-rättersmiddag började (!!!) sååå jäkla mätt blev jag efteråt men fyy så gott de va! Mamma kan verkligen göra en nyårssupé. Jag tog dock bara bilder på en av förrätterna och efterätten men de är iaf något. Vid 12-slaget gick vi ut för att se alla nyårsraketer, så fint på borgen för man ser hela suras raketer. Det gick väl sådär med våra då vi failade med två stycken så vi sköt nästan ner oss själva haha.. Så roligt för jag lyckades filma det också, man ser bara att alla börjar springa och jag säger typ oh jävlar 100ggr och sen ser man en massa fyrverkerier flyger överallt hahaha.. Men roligt vare! Orkade knappt dricka skumpa efter den stora middagen men lyckades få i mig några glas iaf, vid 2-3 gick vi och la oss och nyårsdagen spenderades i sura. Träffade farmor och farfar samt min faster som var hemma från Åre, mysigt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress