Linda Sahlström

En bra dag
Det har varit en ganska bra dag idag! Började starkt med en god och stor frukost, för att sen promenera till skolan! Kändes väldigt skönt faktiskt. Var på kursupprop för examenskursen idag, pjuh va nervös jag är! Va typ nervös hela tiden när hon pratade om det haha.. Vid 12 mötte jag iaf upp Erika och vi käkade på Vivaldi! Va väldigt gott.. Efter det skulle hon på kursupprop så jag stannade på stan och gick in på change som hade 40% på allt, det var verkligen dags för mig att skaffa en riktig bh! Kom ut därifrån helnöjd och med tre bh:ar! Super glad :D.. Efter ett tag så kom Erika och hämta upp mig igen så åkte vi till Erikslund där jag bland annat kollade på mattor och hallmöbler, kom även hem med lite små saker från Ikea, plastblommor och trosor från Lindex! Nu äre iaf slutshoppat! Dyrt som fan Blire.. Kom iaf hem vid 17.30 och var heelt slut som ni kanske läst i mitt förra inlägg! Orkade knappt laga mat, så det blev lite fuskmat idag nämligen fiskbullar och potatis, as gott! Annars har jag inte fått så mycket gjort idag, kollade igenom lite skolarbete och kolla på tv med Kenny! Imorgon äre en ny dag och open pole på schemat (y) 





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress