Linda Sahlström

Helgen
Heippa! Har varit ganska off på bloggen på senaste tiden, men har bara njutit av the real world lite extra haha.. Tar en liten snabbrepis. I torsdags hade jag vilodag, en väldigt skön sådan! Kollade mest vampire diaries men blev lite plugg också! På kvällen blev det mer serier och gjorde även spraytan, skönt att bli brun! Kan va de bästa jag gjort på länge.. I fredags hade vi förmiddagsföreläsning den va ganska seg men fick göra lite praktiskt iaf så det va kul! Åkte sedan med jennica hem och lunchade och spelade guitar hero, hur längesen?! Vid 15 åkte jag Alexandra och issa till Sala för att bl.a. Köra pole dance!! Wiho va kul det va, vi körde på som fan så jag fick as mycket blåmärken men som sagt så vare jätte roligt! Vi åkte hem ganska sent på kvällen och då fixade jag till mig och cyklade iväg till regulatorn för att umgås med Ida, Amanda och Linnea som skulle ut på krogen. De va jätte trevligt och det blev mycket skratt! 

Lördagen va en as bra dag! Jag och Kenny hade lite dejting på G, så vi började med att äta en god omelett som jag gjorde, sen efter ett tag åkte vi till Agrill i hamnen och käkade lunch, svin gott!! Efter det åkte vi till Erikslund och kollade lite, jag köpte två sport BHs as fina var dom, jätte nöjd! Kvällen avslutades med smörgåstårta, godis och film <3

Idag ska vi åka till Ramnäs för att fira min kusin! Sen får vi se om jag hinner fixa lite med cv och så ikväll! Är inte så taggad inför måndag iaf.. 

Gjorde "blåbärsglass" den blev helt ok! Men hade velat ha den mer frusen..










Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress