Linda Sahlström

Min helg!
Ja nu vare länge sen jag bloggade! Har hänt lite sen sist.. I fredags skickade jag in mitt arbete/pm inför uppsatsen ock det kändes helt okej, trots lite tidsbrist så tror jag att jag fick lhop det men har egentligen ingen aning.. Jag firade iaf kvällen med hemmagjord pizza bestående av chorizosalami, mozzarella och ruccola mm. as gott (y) jag dukade upp fint åt mig och Kenny också, blir på något sätt godare då! 



I lördags firade vi Malin som fyllde år i fredags! Kvällen var super bra, hon bjöd på as god brasiliansk mat, mousserande och roliga lekar! Kvällen slutade på Bmb med lite väl för många glas.. Söndagen var vääääldigt jobbig, både fysisk och psykisk.. Hade baksmällan från helvetet, kommer inte ihåg senast jag mådde så dåligt! Mådde verkligen illa hela dagen, krigade iaf iväg hem till mamma på födelsedagsmiddag då hon fyller år i veckan. Hon bjöd på hamburgertallrik och en jätte god chokladtårta med hallonmousse. Och efter det mådde jag mycket bättre, skönt! det vare enda jag åt igår så man kanske blev nå smalare? Förmodligen inte haha (y) iaf så får ni en bildbomb från i lördags och de två sista bilderna är ifrån i söndags! 


















Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress