Linda Sahlström

Gårdagen! <3
Så jävla kung dag! Erika hämtade mig kl 10 så drog vi till Erikslund, jag kom hem med en klänning, vita jeans, en vit t-shirt och brun utan sol. Efter det drog vi till systemet och sen åkte jag hem för att diska, städa och duscha innan Erika kom tillbaka hit och vi börjar fixa oss. Jag blev as nöjd med min klänning som jag köpte och hade på mig, den passa as bra inför kvällen! Vid kl 19 typ så ringde dem från partycrewt och ba grattis ni har vunnit 2 förköpsbiljetter för eran dans i länken!!! Alltså jag och Erika typ skrek, hoppa och dansa i fem min! Det satte verkligen standarden för kvällen! När vi skulle börja gå mot regulatorn blev det as varmt så vi gick i enbart klänningar och drack cider, tummen upp på den! Förfesten va också as Nice och rolig. Vi målade även oss massa då med neon färg som lyste i mörkret. När vi väl hade kommit in på kåren så vare roligt ett tag men sen runt ett började jag bli seg och hittade typ inga så Kenny hämta upp mig. Men fram tills dess så va kvällen kung verkligen! Allting bara föll på plats och vädret var på topp!! Min huvudvärk jag hade under dagen försvann, hitta bra kläder, blev brun om bena, kall cider, beerpong Osv osv, ja ni hör ju! Denna kväll kommer jag sent glömma! 
 
Idag vare dock tillbaka till verkligheten.. Har deadline på resultatdiskussionen idag så sitter med den massa! Men nu jävlar har jag fått lite krigar- anda igen och jag vill verkligen bli klar med denna så nu äre kött som gäller! 
 
Är dock sugen på att festa igen haha!! Nu när det börjar bli lite kväll och man har återställt sig lite, lyssnar på musik så ba ja kanske skulle festa lite haha.. Får vänta till lördag :) Wiho, älskar sommarkvällar! 
 
 











 






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress