Linda Sahlström

Veckorna går såå fort!
Hello! Då vare en ny vecka och om 9 dagar så ska min uppsats in.. vafan hände med tiden? kommer ihåg när jag började denna kurs och jag hade svårt att komma igång, det var i april?!!.. Ja herregud.. Har iaf haft en bra helg! I fredags åkte jag till Holsbo för att hälsa på farmor och farfar, min faster från Åre är även där denna vecka så träffade henne också :). Blev välkomnad med mousserande och en jättegod trerättersmiddag. Väldigt mysigt hade vi det och Eva hjälpte mig även med det skriftliga i min uppsats, vi satt och pratade lite allmänt om hur det går efteråt också och hon sa att jag ska fokusera på de positiva bitarna, framförallt det min handledare inte kritiserar eftersom dem delarna isf är bra. Hon gav mig lite energi och tyckte att jag gjort ett jättejobb hittills! Det kändes väldigt skönt :).. Vi kollade let's dance och efter det så satt jag och Eva kvar uppe och drack vin och snacka massa, så härligt och trevligt! på lördagen åkte jag hem ganska tidigt då jag skulle möta upp Elin och mamma i stan för att lämna bilen. Träffade även Erika då för lite lunch och snack, va väldigt mysigt förutom att det var barn och folk högt och lågt, jobbig omställning ifrån att några timmar tidigare varit i skogen utan folk haha.. Men roligt att träffa vännerna nu, känns som om jag aldrig träffar dem längre! Eftermiddagen/kvällen spenderades med min älskade och något bakfulle man! Vi/han lagade ryggbiff med potatiskaka, fyfan va gott det var!! Efteråt tittade vi på två filmer, Captain America och Thor, båda var faktiskt väldigt bra. Söndagen spenderades i Fjugesta utanför Örebo där vi fick se fina Bonnys dop (min kusindotter) så himla underbara barn och dem ler och skrattar åt allt. Dem bjöd på lite lunch, fika och tårta så såklart åt man upp sig rejält haha..
 
Idag gick jag upp jättesent! Kl 9.. FY, va dålig karaktär jag har just nu! Äter skit, tränar inte, går upp sent, lägger mig sent osv. Denna uppsats tar fram mina sämsta sidor helt enkelt! Har inte fått mycket gjort på uppsatsen idag heller, måste skriva diskussionen och en del i metoden fram tills på onsdag/torsdag, finslipa tills torsdag em och sen ska jag skicka in till min handledare så får hon läsa igenom så jag har en chans att korrigera tills den 27/5 så jag inte skickar den till henne någon dag innan och hon ba nej det är för mycket du måste fixa så du kommer inte hinna.. Nej usch fy och blä det vill jag inte ens tänka på! Nu har jag mina ögon och öron vid mållinjen och kämpar för att bli klar tills på torsdag, men ja det känns väldigt tufft! Med tanke på att jag knappt kommit någonstans idag, måste tänka positivt dock!!
 
Godaste frukosten!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress