Linda Sahlström

Zzzzzz
Hoppla! Full rulle vare här.. Har haft fullt upp med firande av Kenny i helgen! I fredags kom mamma pappa och Elin, i lördags kom Kennys pappa, Pia och hans farmor och farfar och sen igår kom hans mamma, mormor och morbror.. Men jag har hunnit plugga massa ändå! Satt i skolan i fredags mellan 8-18 och i söndags(igår) mellan 16-22.. Helt död! I fredags kväll när vi satt och kollade tv så hade jag myror i brallan också! Kunde verkligen inte slappna av så började klippa ut mina meningsbärande enheter så man kunde kasta runt dem lite sen på söndagen.. På lördagen så blev det lugnt, jag började ta ett glas vitt medan dem andra drack öl och det slutade med att nästan hela flaskan var slut haha.. Va otroligt fint väder också så jag och Kenny satt på balkongen och mös.. Denna helg bara sprang förbi och jah har varit festsugen hela helgen.. Har lyssnat på peppmusik och dansat för migsjälv medan jag pluggat.. Men nu äre måndag och jag är tillbaka i skolan, är sjukt trött idag och lite skakig också.. Fårse hur länge jag sitter ikväll, har sagt till migsjälv att idag ska bakgrunden vara klar så lär ju sitta ett tag.. Seegt! Kommer hamna i koma snart. Men nu äre inte långt kvar, kämpa förfan! 

Bjöd kenny på födelsedagsfrukost!











Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress