Linda Sahlström

Tjenixen!
Hej hopp i full galopp.. eeh nej men då vare ny vecka igen då! Fort som fan gåre!! Men denna vecka är en bra vecka, dels för att det är lite jobb, egentid med Elin, ska gå på gala och sen även första advent :D. Tagga tagg! Igår fick jag även gå på älskade bodybalance passet, hjärta på den alltså! Inre friden efteråt <3.. Igår jobbade jag på posten, fick köra ett helt nytt distrikt som jag aldrig kört förut så sprang/åkte runt och leta lägenheter.. Men det gick bra tillslut. Körde även club car och det var lite speciellt men roligt. Idag så tog jag en rejäl sovmorgon (inte med flit) till cirka 9.15 och kollade sen på nyhetsmorgon och käkade godaste frullen. Under resten av dagen så har jag suttit med jobbutbildning och onlineföreläsningar så nu orkar jag inte lyssna på fler ord haha.. Tog däremot paus för att laga en vegetarisk lunch eftersom det är vegotisdag idag (Y), supergott vare! Receptet hittar ni på www.icanandiwill.shapemeup.se som även är min tränings- och kostblogg för er som är intresserade. Allt jag skriver där är begrundat på mina egna erfarenheter och den utbildning jag har så om man inte tycker lika så äre så. Har skapat den för att motivera mig själv och förhoppningsvis andra med träningsövningar och recept så bara in och kika om ni är intresserade :). Nu ska jag snart äta mellis och sen iväg på coreboll som också är ett feelgood-pass eller nää nu förskönade jag det hela haha, ett hatkärlek- pass äre iaf! Hare bäst!
 
I lördags hade jag en rejäl ätardag haha.. Bakelse, godis, popcorn, läsk, choklad.. ja you name it! GOOOTT! Käkade iaf sallad till lunch :))
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress