Linda Sahlström

Härlig helg<3
Hello! Ja då vare ny vecka igen! Hade en superbra helg! I fredags efter jag jobbat så åkte jag hem till Kenny, vi skulle bestämma vad vi skulle handla men det slutade me att båda somna haha! Så vaknade vi innan 19 och gick och handla för att laga hamburgare, det blev väldigt gott i slutändan. Vi kollade mest tv sen och jag gick ock la mig ganska tidigt! På lördagen ringde kl 7.30 så fixade jag mig för att åka ner till stationen med bästa jennica och ta bussen till Stockholm! Dagen bjöd på bra väder, mysigt shopping, gooood mat (minst sagt), många timmar prat och skratt, trevliga främlingar samt gröna Lund med femkamp, karusellåkning och vinst av chips (jennica vann). Till middagen passade vi även på att beställa in en flaska vin (vilket jag aldrig gjort förut) så vuxenpoäng till oss haha. Innan vi åkte tillbaka till Västerås så tog vi ett åk i flygande mattan när vi va lite lulliga, haha dog av skratt! Bästa dagen verkligen! Den avslutades hemma hos jennica och Björn med drink och mousserande, verkligen en toppen dag som sagt. 

Söndagen blev en lugn filmdag, som va behövlig! Men köpte även en matta från mio, Wiho äntligen!! 

Detta "schabraket" körde jag i fredags!




















Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress