Linda Sahlström

Sjuk :(
Jag är galet sjuk just nu.. Har inte varit det så länge jag kan minnas men är ganska skönt också att verkligen bli sjuk för att sen förhoppningsvis kunna bli ordentligt frisk. Förut som många vet var jag lite halvt sjuk hela tiden och hade ont i halsen men nu är jag verkligen sängliggandes så det är både skönt och drygt.. Jag förlorar mycket jobb pga detta men kan även fokusera på annat jobb och administrativa saker som jag ligger efter inom, dock har jag inte orkat tagit tag i något sånt förrens idag. Har legat i soffan i två dagar nu så denna tredje dag fick bli en skrivbords-dag istället, åtminstonde litegrann. Har hunnit med att kolla tv och film med haha men har kollat lite föreläsningar och gjort kalorieberäkningar åt en del kunder som jag har just nu. Är så himla kul att göra kalorieberäkningar för man vet att man hjälper folk med deras mål inom kost och hälsa, så jag stormtrivs med det. Skulle behöva plugga lite inför en uppgift som hälsoinspiratör men just nu är jag inte ett dugg sugen så vi får se om jag orkar det senare kanske (Y). Ser fram emot helgen iaf (hoppas bara att jag är frisk), på lördag ska jag först jobba sen ha utbildning till poledance-instruktör :DD, och sen ska jag till Linn och stoffe för att fira dom! Ska bli superkul! SKa dock ha utbildning på söndag också så blir nog inte så mycket party för min del dock.. Men det ska bli så kul iaf <3
 
Nytt inlägg uppe på min hälsoblogg: http://icanandiwill.shapemeup.se/2016/04/05/sjukling-varfor-kolhydrater/
Handlar om kolhydrater och varför det är livsviktigt att få i sig. In och läs vettja :)
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress