Linda Sahlström

Espana
Veckan i Spanien gick väldigt fort, dels för att vi alla va sjuka sammanlagt 3 dagar synd nog.. Men dem resterande dagarna va vi vid stranden, shoppa i pourto rico och i ett shoppingcenter, besökte parque noblo, hyrde bil, pappa Kenny och Elin åkte på djuphavsfiske och Simon på golfrunda och jag och Ida låg vid poolen på nyårsafton och slappa. Vi körde även aquagym och jag gymmade, sen på em så hade dom även spanskakurs som jag gick på. Det va bara jag där så då blev det helt efter det jag ville lära mig vilket va superkul! Nyårskvällen blev väldigt trevlig! Mousserande på rummet innan middag, nyårsbuffe, en drink i lobbyn och sen upp till poolbaren för att se raketer! Det blev en riktig "Sune i Grekland" grej då vi stog på ena sidan och sa här ser vi allt.. Haha fatta om det visas på andra sidan och vi måste springa.. Tji fick vi, blev exakt så! Vi sprang till den ena sidan, jag trippade och kämpa att springa med mina klackar, när jag väl kommit över till den ena sidan så var dom slut och alla började springa tillbaka till den andra sidan där dom började skjuta fyrverkerier igen.. Haha jaha ba springa tillbaka igen. Slutade med att jag knappt fick se några på närhåll och en bild på det kan man ju bara drömma om haha! Det blev iaf en bra kväll men väldigt lugn! Bara 1 cider och 2 glas mousserande och läggdags vid 1! Dan efter åkte vi hem på fm så hann inte göra något mer då. Kände mig inte riktigt klar  med Spanien och att va utomlands när vi åkte hem dock, brukar känna så. 

Ja nu är vi hemma iaf och jag fick träffa fina Linn lite i söndags innan det vankades jobb på måndagen.. Usch fy och blä säger jag! Fick hat-distriktet hela veckan och mån-tis va sjukt dryga dagar! Hann inte träna, knappt äta, FRÖS IHJÄL och min rygg ska vi inte tala om! Idag har jag som tur var varit ledig pga röd dag men har sån ångest över morgondagen! Orkar verkligen inte åka till jobbet :( idag har jag iaf haft en bra och produktiv dag! Jag började med att sova till halv nio men det kändes som om kl va 6 på morgonen.. Hade sen skypemöte med min ambassadör/chef på Framgångscoacherna om framtiden och vad som händer härnäst, är såå taggad!! :D efter det åt jag frukost, chilla framför tv, laga mat, diska, plocka ur min resväska, städa och tog ut sopor.. Nu har jag ätit och taggar inför PoleDance som drar igång igen efter julledigt, kul!! 

























Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress